Adventure CRF1100L AFRICA TWIN
Technická data
Rok výroby: | 2023 |
Objem: | 1084 cm3 |
Výkon: | 75 kW |
Točivý moment: | 105 nm |
Cena
Cena: | 374 800 Kč |
Doporučená cena: | 374 900 Kč |
Doporučená cena DCT: | 399 900 Kč |
Akční cena: | 374 800 Kč |
Akční cena DCT: | 399 800 Kč |
Popis
Akce: Bonus 5.000,- Kč při využití výhodného financování Honda financial services!
Při navrhování modelu Africa Twin Adventure Sports jsme se zaměřili na pohodlí, protože velká palivová nádrž vám umožní dlouhou jízdu. Rozšířená přední strana aerodynamické kapotáže nabízí dobrou ochranu proti větru, zatímco výškově nastavitelný čelní štít umožňuje snížit turbulence kolem hlavy jezdce. A aby se zlepšila bezpečnost, nové duální LED reflektory obsahují funkci denního svícení (DRL) pro konzistentní viditelnost během dne. Zahrnují také světla pohyblivá v závislosti na řízení, která – podle rychlosti a úhlu náklonu – automaticky osvětlují slepé úhly. Zatímco se tempomat stará o velké vzdálenosti, vyhřívané rukojeti se postarají o to, aby vaše ruce byly v teple; je zde také nabíjecí zásuvka příslušenství. A bezdušové pneumatiky znamenají snadné silniční opravy.
Honda Africa Twin Adventure Sports, přední pravý poloprofil, jízda po polní cestě pouštní krajinou
Vybavili jsme model Africa Twin Adventure Sports praktickými funkcemi, které vám pomohou jet daleko. Opravdu daleko. A je také plný technologií na podporu vaší cesty. Stejně jako v případě modelu Africa Twin má čtyři předem nastavené režimy jízdy a dva nastavitelné uživatelské režimy, dynamické ovládání měření setrvačnosti (IMU), systém HSTC, systém náklonového ABS pro jízdu v zatáčkách a systém řízení trakce Wheelie Control, který lze snadno spravovat na dosah ruky pomocí dotykové obrazovky TFT, pomocí aplikace Apple CarPlay (R) a připojením Bluetooth.
Když si přijdete vybrat nový model Africa Twin Adventure Sports – a protože kdo ví, kam vaše cesta povede – je zde možnost elektrického nastavení odpružení showa ZA jízdy (showa EERA (TM)) pro optimální nastavení odpružení. Tři přednastavené režimy pokrývají všechny scénáře jízdy po městě a jízdu mimo silnici. Předpětí zadní pružiny lze také nastavit elektronicky při stání, ať už se jedná o jízdu o samotě, nebo se spolujezdcem a zavazadly.
Naše unikátní dvojspojková převodovka (DCT) je také alternativou při výběru, s automatickým a ručním posunem i přepínačem G (vybraným přes dotykový displej TFT), který pro jízdu mimo silnici snižuje množství prokluzu spojky při změně převodového stupně, která umožňuje zahájení protáčení zadního kola.
Barevná provedení: dle aktuální skladové dostupnosti.