Touring NT1100 model 2026
Technická data
| Barva: | Mat Warm Ash Metallic, Iridium Gray Metallic, Pearl Hawkseye Blue |
| Rok výroby: | 2026 |
| Objem: | 1084 cm3 |
| Palivo: | benzín |
| Výkon: | 75 kW |
| Točivý moment: | 112 nm |
| Hmotnost: | 238 + 12 kg |
| Maximální rychlost: | 200 km/h |
| Spotřeba: | 5,0 l |
Cena
| Cena: | 352 800 Kč |
| Doporučená cena: | 352 900 Kč |
| Doporučená cena DCT: | 402 900 Kč |
| Akční cena: | 352 800 Kč |
| Akční cena DCT: | 402 800 Kč |
Popis
Model DCT s dodává pouze s EERA.
Model NT1100 při svém představení v roce 2022 definoval novou generaci cestovních motocyklů Honda vyznačujících se komfortem, dynamikou a příjemnými výkony. V návaznosti na svůj úspěch prošel model NT pro rok 2025 rozsáhlou modernizací, během níž byl kladen důraz na další zvýšení komfortu jezdce. Dvouválcový motor posílil ve středních otáčkách, zatímco šestiosá jednotka pro měření setrvačných sil IMU zvýšila přesnost několika elektronických asistentů. Modelová řada se zároveň rozrostla o novou variantu NT1100 Electronic Suspension vyznačující se špičkovými jízdními vlastnostmi. Kapotáž modelu NT byla přepracována s ostřejším a agresivnějším designem a doplněna o nový výškově nastavitelný plexi štít, který lze nyní ovládat jednou rukou. Horní a dolní deflektory rovněž získaly nový tvar, aby zajistily lepší aerodynamickou účinnost při vysokých rychlostech a co nejlepší ochranu proti povětrnostním vlivům. Osvětlení modelu NT1100 bylo také upraveno a ve dvojitých LED světlometech jsou pro lepší viditelnost a bezpečnost integrována světla pro denní svícení a ukazatele směru. Zadní část předního blatníku byla pro lepší ochranu před povětrnostními vlivy o 150 mm prodloužena, větší sedlo nabídlo více pohodlí a oba standardně dodávané kufry získaly větší vnitřní objem. Pro modelový rok 2026 si NT1100 a NT1100 Electronic Suspension zachovávají všechny kladné vlastnosti, díky nimž jsou po celé Evropě tolik oblíbené. Navíc přichází s novou barevnou variantou, což zajišťuje, že nejprodávanější evropský cestovní motocykl zůstává i nadále na vrcholu své třídy.





























