Adventure X-ADV

Technická data

Rok výroby: 2021
Objem: 745 cm3
Výkon: 43.1 kW
Točivý moment: 69 nm
Hmotnost: 236 kg
Spotřeba: 3.6 l

Cena

Cena: 309 800 Kč

Popis

Nový model 2021 - již nyní přijímáme rezervace.

Náš model X-ADV udělal první krok. Položil základy. A šel příkladem. Snoubí se v něm vlastnosti a výkonnost motocyklu pro dobrodruhy s pohodlím, praktičností a vhodností velkoobjemového skútru k dojíždění. V podstatě je to SUV na dvou kolech, které se vzpírá konvencím. Model X-ADV je prvotřídní průzkumník města, který si poradí s betonovou džunglí i cestami v terénu, a promění každou jízdu v jedinečný zážitek. A všechny jeho součásti jsme ještě vylepšili.

Má lehčí rám a nový návrh sedla výrazně usnadňuje dosah nohou na zem. Nová kapotáž se vyznačuje robustním stylem, který je pro model X-ADV charakteristický. Skrývá také více úložného prostoru a nabíječku typu USB-C. Dvojité světlomety disponují technologií DRL výrazně zvyšující viditelnost, zatímco plně barevný displej TFT nabízí intuitivní ovládání. Teď se navíc prostřednictvím nového systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda můžete připojit k řadě funkcí chytrého telefonu, jako je navigace, hovory, zprávy a hudba (k dispozici pouze pro zařízení se systémem Android™). Takže ať dorazíte kamkoli, vždy zůstanete v kontaktu.

Dvouválcový motor má kompaktní rozměry a působivý výkon. Určitě s modelem X-ADV plánujete nejrůznější dobrodružství, proto jsme přepracováním sacích kanálů, časování vačky a výfuku snížili jeho hmotnost o 2 kg a zvýšili jeho maximální výkon na 43,1 kW (s točivým momentem 69 Nm). Čtyři výchozí jízdní režimy a elektronické ovládání plynu si poradí s většinou podmínek a společně řídí výkon motoru i brzdění motorem, systém ABS a dvouspojkovou převodovku. Systém kontroly trakce Honda zajišťuje lepší kontrolu nad 3 úrovněmi a přizpůsobení potřebám. Všechny jízdní režimy můžete snadno vybírat prostřednictvím displeje TFT a spínačů na levé straně řídítek. Nastavení USER vám umožňuje si výkon modelu X-ADV plně přizpůsobit.

Novinkou je trubkový ocelový rám. Je pevnější, ale s naprosto stejnými rozměry, geometrií řízení a odpružením s dlouhým zdvihem, čímž zaručuje jisté a agilní ovládání, které vám dodá sebejistotu bez ohledu na to, kam jste se vydali.  Duální radiálně montované, proti sobě postavené čtyřpístkové brzdové třmeny se do kotoučů zakusují velmi silně. Ve všech výchozích režimech jízdy po silnici je úroveň zásahů systému ABS vysoká, zatímco v režimu GRAVEL je nízká. Důvodem je zajištění bezpečného a konzistentního brzdění na nezpevněném povrchu.

Kontaktovat prodejce

Napište první písmeno abecedy.

* Povinné položky.